dinsdag 1 januari 2013

Nieuwjaars Nagels

2012 hebben we weer achter de rug en we hebben de eerste dag van 2013 er ook al bijna op zitten. Waarschijnlijk hebben jullie gisteren bijna allemaal volop vuurwerk afgestoken. Zelf ben ik doodsbang voor vuurwerk dus schrok ik, samen met de hond, van elke knal.

Maar omdat ik toch een beetje het ‘vuurwerk gevoel’ wilde hebben, besloot ik op mijn nagels een nail art te maken van vuurwerk. En ik vind het wel aardig gelukt! :D

Ik kocht laatst bij de DA een Special Edition van Pupa genaamd China Blue, en dit leek mij geschikt voor de basis van deze nail art. Hier zitten 3 verschillende lakjes in. Een transparante / doorzichtige lak, een donkerblauwe metallic lak en een blauwe holografische glitter top coat.

Ik begon met het lakken met de metallic blauwe lak. Omdat dit mijn eerste Pupa lakjes zijn had ik geen idee wat me te wachten stond. Maar wat lakken ze fijn zeg! Pupa heeft een lange, smalle en recht afgesneden kwast waardoor je netjes kunt lakken. Deze blauwe lak dekte al in 1 laagje! En de het droogde ook heel erg snel. Niets om op aan te merken dus!
Omdat ik dit nog niet helemaal mooi vind als vuurwerk achtergrond, heb ik de top coat die bij het setje hoort er overheen gedaan. Hier heb ik 2 laagjes van gebruikt, omdat de glitters nog niet helemaal goed verdeeld waren bij het eerste laagje.
Omdat ik de holografische glitters niet goed kon vastleggen op de camera met daglicht heb ik
ook even een foto gemaakt onder een lamp. En wauw! Ik vind dit echt een super mooie combinatie!

Nu kon ik beginnen met de nail art. Voor de strepen van het vuurwerk heb ik Gosh Holographic Hero en Hema nummer 826 gebruikt. Omdat dit holografische lakjes zijn, lijkt het dan alsof het vuurwerk echt beweegt :D In het midden van het vuurwerk heb ik met de transparante lak van Pupa een rhinestone geplaatst voor de finish.
Ik vind het eindresultaat super leuk geworden en ik heb er ook heel veel leuke reacties op gekregen! Zo ben ik vrolijk het nieuwe jaar in gegaan.

Pupa Special Edition (Luxury Nail Kit) is te koop bij DA voor €14,99 per stuk
Gosh Holographic Hero is te koop bij het Kruidvat voor €7,29 per stuk
Hema 826 is te koop bij de Hema voor €2,50 per stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten