woensdag 2 januari 2013

Rimmel London - Precious Stones - Ruby Crush

Vandaag wil ik jullie een swatch laten zien van Rimmel London Precious Stones 002 Ruby Crush. Ik kocht dit lakje een paar weken geleden bij het Kruidvat met korting. En ik heb hem meteen geprobeerd.

Ruby Crush is een rode glitterlak met kleine rode glitters en grotere zilveren glitters. En ik vind hem echt super leuk!
Voor mij was Ruby Crush dekkend in 3 laagjes, omdat mijn lakje erg dik is. Ik heb later weer in de winkel gekeken en een andere was veel dunner. Jammer genoeg een miskoop, maar wat is het een mooie lak!
Ruby Crush heeft ongeveer een week op mijn nagels gezeten en toen was het tijd om er weer iets anders op te doen. Het verwijderen van een glitterlak  ik en blijft vreselijk! Hoe je dat het beste kunt doen, laat ik binnenkort zien.

Rimmel London  Precious is te koop bij het Kruidvat, Etos, Trekpleister en DA voor €7,-
Let op! Deze week Rimmel London 1+1 gratis! Alle combinaties! Bij Kruidvat ;)

3 opmerkingen: