dinsdag 29 januari 2013

China Glaze – Tinsel Town

Ik wilde al heel lang een keer iets bestellen op www.prettypolish.nl, maar het kwam er steeds weer niet van. Maar een paar weken terug was het eindelijk zo ver! Ik bestelde er mijn eerste lakjes van China Glaze en Kleancolor!

Vandaag laat ik jullie Tinsel Town van China Glaze zien.

Ik vroeg via Twitter aan Pretty Polish wanneer er weer een kortingsactie kwam op China Glaze, en tot mijn grote verbazing kreeg ik als antwoord terug dat de volgende dag een Sale begon! Ik bestelde de lakjes op een woensdag en op zaterdag kreeg ik al een mailtje dat ik het kon ophalen op het postkantoor. Super snel dus!

Ik maakte mijn pakketje open en daarin zat een leuk doosje van China Glaze met de 2 andere lakjes die ik bestelde.


Ik begon meteen met lakken. En wat lakte hij fijn! Met de lange, smalle kwast kun je netjes lakken. In 2 laagjes was hij al gedekt! En ik kan je zeggen dat het één glitterbom is! Er zitten kleine en wat grotere glitters in de grijze lak.

Ik ben erg tevreden over dit lakje! Vooral omdat hij mij maar 3,95 koste!

Tinsel Town is volgens mij niet meer te koop bij www.prettypolish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten