zaterdag 29 december 2012

Gosh - Holographic Hero - Kerst nagels

Kerstmis is weer achter de rug, maar ik wil jullie toch nog even mijn kerst nagels laten zien.

Ik was al heel lang op zoek naar Gosh Holographic Hero, maar ik kon hem niet vinden… Toen ik hem eindelijk had gevonden mocht ik hem niet kopen, maar een paar maanden later zag ik hem gewoon bij het Kruidvat op het standaard van de mini Oh My Gosh lakjes! Ik heb gelezen dat je hem eigenlijk alleen kunt kopen bij een groot Gosh schap, maar dat heb ik hier in mijn woonplaats niet. Dus ik was super blij en ik rende zowat meteen naar de kassa.

Een paar dagen later was het tijd om op mijn nagels een kerst nail art te maken, dus besloot ik Holographic Hero te gebruiken als basis lak.

Ik had al zo veel foto’s gezien van Holographic Hero en ik wilde hem zo graag! En nu zag ik het mooie ‘regenboog’ effect eindelijk op mijn eigen nagels. Wow! Was mijn eerste reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele avond naar mijn nagels heb gekeken :D

Maar voor kerst vond ik dit alleen natuurlijk niet genoeg. Op internet had ik al een leuk voorbeeld gezien, dus besloot ik dat na te maken. Hiervoor heb ik mijn dottingtool gebruikt. De lakjes die ik hiervoor heb gebruikt zijn: Een gouden van het merk Gérard Brinard (Nummer: NMS-24), Catrice - Bloody Mary To Go (Nummer: 060) en NYC - High Line Green (Nummer: 298)  
Zoals je kunt zien heb ik een accent nagel gemaakt en op mijn andere nagels had ik een schuine soort French Manicure. Ik vond het wel leuk geworden :D

Gosh Holographic Hero is te koop bij het Kruidvat voor €7,29 per stuk
Catrice Bloody Mary To Go is te koop bij het Kruidvat en Trekpleister voor €2,69 per stuk
NYC High Line Green is te koop bij het Kruidvat en Trekpleister voor €2,29 per stuk
Gérard Brinard NMS-24 is te koop bij Douglas en de DA. De prijs weet ik niet meer..
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten