zaterdag 19 januari 2013

Pupa NailArt Bubbles

Sorry, ik heb al een tijdje geen blogpost meer geplaatst! Ik was erg druk met school en ik ben tussendoor ook nog ziek geweest… Volgende week heb ik weer een examen week, dus nu kan er nog net eentje tussendoor.

Vandaag laat ik jullie een swatch zien van iets wat weten geleden al in de folder van de DA stond, maar ze hadden hem nog steeds niet! Totdat ik deze week nog eens een kijkje ging nemen… En ja hoor! Daar stonden ze. De doosjes van Pupa Nailart Mania Bubbles! Ik bekeek ze allemaal snel en besloot de witte mee te nemen :D
 

Eenmaal thuis maakte ik het doosje meteen open. Er zit een gewone witte lak in en een potje met de bubbels. De potjes zitten in een soort bakje die je later weer kunt gaan gebruiken als je de bubbels over je nagels heen strooit.
 
De volgende dag probeerde ik mijn nieuwe aankoop meteen uit! :D

De witte lakte echt super fijn! Pupa heeft een lange, smalle recht afgesneden kwast. Hij dekte in 2 laagjes!

Maar toen… Het was tijd om de bubbels op mijn nagels te doen. Ik was van te voren al helemaal zenuwachtig want ik ben nou echt weer iemand die het hele potje omgooit. Dus ik pakte hem stevig vast en strooide de bubbels op mijn nagels. Het ging eigenlijk heel erg makkelijk! En ik heb niks omgegooid! :D
De 2e foto is van 3 dagen erna, en je kunt zien dat de bubbels er nog goed op zitten!
 
Ik vind het resultaat heel leuk! Ik had natuurlijk op andere blogs al het een en ander gezien en gelezen, maar nu zat het op mijn eigen nagels! Ik ben erg tevreden over dit merk!
 
Pupa Nailart Mania Bubbles is o.a. te koop bij de DA voor €12,95 per stuk
 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dankjewel!! Ik heb een Bloglovin account, maar moet er nog even achter komen hoe ik het koppel aan Blogger ;)

      Verwijderen