donderdag 17 juli 2014

Shoplog Primark Nijmegen

Vandaag ben ik samen met mij ouders gaan winkelen in Nijmegen, en natuurlijk slaan we dan de Primark niet over!
 
We zijn vroeg weg gegaan dus het was eerst nog lekker rustig in het centrum. Ook in de Primark was het lekker rustig en dat heb ik ook wel eens anders mee gemaakt. Geen rijen voor de kassa's en de paskamers! We konden zo door lopen.
 
Het leukste van de Primark vind ik altijd de sieraden en de make-up afdeling. Hier kan ik altijd wel een tijdje tussen kijken. Vaak neem ik er niks van mee, maar deze keer kon ik niet kiezen wat ik nou het leukste vond.
 
Bij de make-up afdeling kwam ik 3 leuke Ombre nagellaksetjes van P.S. Love tegen. In het roze, zwart en blauw. In deze setjes zitten 5 lakjes samen met 2 sponsjes waar je het ombre-effect kan maken. Ik kon echt niet kiezen welke ik mee wou nemen dus heb ik ze alle 3 gekocht.
Deze setjes kosten €3,50 per stuk

 
Ook zag ik bij de make-up afdeling nog een ander nail art setje staan dat mij wel leuk leek. Ook van P.S. Love en ik kon kiezen uit 2 verschillende setjes. 1 met een zilveren lakje en paars/roze veren. Deze heb ik uiteindelijk niet meegenomen. Het setje dat ik wel heb gekocht bevat een blanke topcoat, een schaartje om de veren mee af te knippen, een bruine créme lak, 2 houten stokjes en een doosje met daarin bruine en witte veren.
Dit setje kost €4,00
 
Sieraden met dieren vind ik bijna altijd wel leuk! Zo zag ik ook deze grote ketting met een adelaar eraan hangen. Ik vond hem zo leuk dat ik hem meteen in mijn tas met andere spulletjes stopte! Ik vind het wel jammer dat er een andere kortere ketting bij aan zit, maar deze ga ik er nog afhalen omdat ik hem mooier vind zonder.
 
Deze ketting kost €5,-
 
Bij de sieraden vond ik verder nog een heel leuk setje met Midi ringen. Deze zijn bedoeld om net boven je knokkels te dragen en ik vind ze wel leuk om te dragen bij het maken van swatch foto's van mijn nagels.

 
Deze ringen kosten €2,-
 
Ook vond ik nog een heel leuk setje met 6 schattige kleine armbandjes. Deze vond ik ook heel leuk en kan ik mooi combineren met de adelaarsketting vanwege de gouden kleur.
Deze armbandjes kosten samen €2,50
 
Ook kocht ik nog een leuke covervoor mijn nieuwe telefoon :D
Deze cover kost €3,-
 
Dit waren mijn aankopen en ik ben er heel erg blij mee!
 
 
~ Lorena
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten