dinsdag 22 juli 2014

Nail Art : The Fault In Our Stars

The Fault In Our Stars is op dit moment een van de best verkochte boeken in Nederland en het buitenland. De verfilming van het boek draait op dit moment in de bioscoop en het is echt een tranentrekker! Zelf heb ik het boek een paar weken terug al uitgelezen en ben ik gisteren met een paar vriendinnen naar de film geweest. En het is zeker de moeite waard! Het boek en de film zijn erg aangrijpend en je gaat je helemaal inleven in het verhaal.

Omdat ik gisteren dus naar de film ben geweest leek het mij wel leuk om daar een nail art bij te maken. Op internet zag ik ze een aantal maanden terug al langs komen en nu kon ik het zelf gaan uitproberen!

Als basis gebruikte ik een blauw lakje van P2 in dezelfde kleur als de kaft van het boek. Voor mijn middelvinger gebruikte ik een zwart lakje van Ciate en voor mijn ringvinger een witte lak uit de TE van Essence; Hup Holland Hup.
 
 

Over alle blauwe nagels heb ik de tekst van een krant gebruikt. Dit doe je door stukjes tekst op maat te knippen en even laten weken in pure alcohol. Dan leg je het stukje krant op je nagels en druk je het even aan. Je haalt de krant er weer af en klaar is je Newspaper Manicure!

Op mijn middel- en ringvinger heb ik de bekende quote: Okay? Okay. geschreven met een heel dun nail art kwastje

Het geheel even aflakken met een matte topcoat en je bent klaar!
 
~ Lorena

2 opmerkingen: