maandag 14 juli 2014

Nicole by O.P.I - Selena Gomez

Lakjes van Nicole by O.P.I worden al jaren niet meer verkocht in Nederland, maar toch verschijnen ze nu weer in de winkels. Namelijk bij de Big Bazar en de Dirx Drogist. Ik heb ondertussen van beide winkels al een aantal lakjes meegenomen en vandaag laat ik jullie 2 lakjes zien die ik kocht bij de Dirx. Naturally en Sweet Dreams. Deze lakjes komen uit een collectie die in januari 2013 verkrijgbaar was. In deze collectie zaten in totaal 14 lakjes. Als ik zo naar de namen van de lakjes kijk hebben ze allemaal wel iets te maken met Selena. Titels van haar liedjes, films en ook haar eigen naam.
 
 
Naturally is een heel schattig roze lakje met daar in hele kleine zilveren glittertjes. Bij het zien van de naam moest ik meteen weer denken aan het nummer Naturally. ‘You are the thunder and I am the lightning’. Ik was nooit een fan van haar maar dit nummer vond ik jaren terug helemaal leuk!
 
 
 
Hier draag ik 3 laagjes van Naturally en ik vind het echt een mooie kleur! Hij droogt erg vlug en brengt erg makkelijk aan. Wel jammer dat je de kleine zilveren glitters niet goed terug ziet op je nagels.
Sweet Dreams is een mooie glitter top coat met verschillende groottes en kleuren glitters. Paars, blauw en zilveren glitters kun je terugvinden in een normale blanke lak.
 
 
Ik heb hier 2 laagjes van Sweet Dreams over 1 nagel aangebracht, maar je kunt natuurlijk ook Sweet Dreams over als je nagels aanbrengen. Ik heb dit niet gedaan omdat ik het roze kleurtje goed wilde blijven zien.

Deze nagellakken zijn nu tijdelijk te koop bij de Dirx Drogisten voor 4,99 per stuk!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten