vrijdag 28 december 2012

MaxFactor - Fantasy Fire

Dit is mijn eerste echte blogpost en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! :D

In mijn eerste blogpost wil ik jullie graag een swatch laten zien van MaxFactor - Fantasy Fire.
Voordat ik hem kocht had ik hem al voorbij zien komen op andere blogs, die mij eigenlijk hebben geïnspireerd om ook te gaan beginnen met een blog.
Ik was meteen in love en moest hem gewoon hebben. Dus ging ik naar de winkel en stopte hem in mijn winkelmandje. Thuis begon ik meteen mijn nagels te lakken.

Omdat ik het zonde vond om mijn nagels helemaal te lakken met Fantasy Fire vanwege het kleine potje, besloot ik eerst een blauwe lak op mijn nagels te doen. Hiervoor gebruikte ik een lak van Herôme W.I.C. - Honolulu nummer 119. Dit is een mooi stoffig blauw lakje en ik was ook benieuwd hoe hij op mijn nagels eruit zou zien, aangezien ik hem nog niet eerder gebruikt had.  


Over Herôme W.I.C. Honolulu heb ik een laagje van MaxFactor Fantasy Fire aangebracht. Ik vond dit genoeg om het effect te kunnen zien. En wauw! Hij is echt super mooi!


MaxFactor Fantasy Fire heeft ongeveer een week op mijn nagels gezeten en toen was er alleen maar een beetje tipwear.

Ik ben erg tevreden over dit lakje. Hij lakte erg fijn en de paars / roze glitters kwamen goed naar boven in het zonlicht of onder een lamp. (Ik ben dan ook echt weer iemand die de hele dag naar mijn nagels loop te kijken als ik er weer een nieuw lakje op heb. :D)

MaxFactor Fantasy Fire is te koop bij: Etos, Kruidvat, Trekpleister en DA voor €5,07

Geen opmerkingen:

Een reactie posten