zondag 23 april 2017

Delain - Moonbathers Dutch Club Tour Nijmegen

8 april was het laatste concert van Delain met hun Moonbathers Dutch Club Tour voordat ze op tour zouden gaan in Amerika. In totaal ben ik naar 3 van de 6 shows geweest!
Als support act kwam Kingsfisher Sky weer mee. Deze keer geen normale set, maar een akoestische set. Ik vermoed omdat de normale set niet helemaal was bevallen tijdens de show in Zwolle de week ervoor. Het licht tijdens deze show was echt verschrikkelijk. Heel donker en veel blauw. Dus ook deze keer zijn de foto's niet gelukt. De setlist was deze keer erg kort.
We stonden frontrow! Alleen wel helemaal rechts van het podium. (Op de foto links)
© Schiet7Kleuren
De setlist van Delain was weer hetzelfde als de week ervoor. Het was zeker leuk om Sing To Me nog een keer te horen!
De sfeer zat er zeker weer goed in en je kon goed zien dat de band het ook goed naar zijn zin had! Het enige minpunt vond ik toch wel de vrij kleine zaal. Delain trad op in de Paarse Zaal en Avatar trad vorig jaar op in de grote zaal. Ik denk dat Delain die zaal ook wel uit had kunnen verkopen.
Na de show hebben we weer even gewacht op de band, want ik miste natuurlijk nog de handtekeningen van Timo en Ruben. Uiteindelijk kwam Ruben weer niet naar buiten tijdens de show, maar heb ik Timo nog wel even kunnen spreken!
Gelukkig zie ik ze volgende maand nog één keer weer in Vriezenveen voor de grote show met Marco Hietala in Utrecht in oktober dit jaar!

~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten