dinsdag 18 april 2017

Delain - Moonbathers Club Tour Hedon Zwolle

31 maart stond Delain in de grote zaal in Hedon Zwolle. Ik stond uiteindelijk tweede rij vlak voor Charlotte! Een prima plek om foto's te maken.
De sfeer was erg goed en de zaal was helemaal uitverkocht! In het voorprogramma stond Kingsfisher Sky. Ik had nog nooit van hun muziek gehoord, ik kende ze alleen van naam.
Het was uiteindelijk niet helemaal mijn muzieksmaak en het licht was ook niet helemaal optimaal om goede foto's te kunnen maken dus deze zijn ook niet gelukt.
Toen was het eindelijk tijd voor Delain! De setlist was weer super! Hoewel ze toch altijd dezelfde setlist gebruiken verveeld het niet. We kregen tijdens dit optreden wel een extra nummer; Namelijk Sing To Me! Helaas niet samen gezongen met Marco maar het klonk wel super!
Na de show heb ik nog wat foto's laten signeren door Otto, Martijn, Charlotte en Merel. Ze waren allemaal erg enthousiast. Vooral merel! OMG je ziet m'n dingetje!! Euh? Ja m'n gitaar dingetje! Ze bedoelde haar panterprint gitaarband. Normaal gesproken zie je die niet vaak op foto's omdat haar haar er dan voor zit. Dus ze was helemaal blij dat je hem hier wel kon zien haha.
~ Lorena



Geen opmerkingen:

Een reactie posten