donderdag 5 mei 2016

Bevrijdingsfestival Zwolle - Delain

Vandaag was het zo ver, 5 mei oftewel Bevrijdingsdag! En dat betekend het Bevrijdingsfestival in Zwolle! Een aantal maand geleden werd de line-up bekend gemaakt van het festival en Delain zou komen! Dit laat ik zeker niet aan mij voorbij gaan. Een gratis festival en Delain klinkt super!

Dit was ook meteen mijn eerste concert van Delain dus ik wist nog niet precies wat ik kon verwachten, maar ik heb veel van andere fans gehoord en het schijnt super goed te zijn.

En dat was het zeker! Het concert begon wat 'rustig', maar naar mate er meer nummers werden gespeeld ging het steeds harder en ging het publiek steeds meer uit zijn dak!

Voor Delain trad een rapper op waarvan ik de naam niet weet, maar dat was niet mijn soort muziek. De hele zaal zong ook mee, dus ik verwachtte al dat de tent leeg zou lopen na zijn concert. Dit gebeurde ook en ik zorgde er voor dat ik zo snel mogelijk naar voren kon komen. En het was gelukt, ik stond frontrow in het midden van het podium!

Wat een gaaf concert! Ik kan nu al niet wachten op 20 mei, dan ga ik namelijk weer naar een show van Delain in Enschede. Ook heb ik al kaartjes voor het jubileum concert in december.

Hieronder wat foto's van het concert van vanavond! :D

~ Lorena


Geen opmerkingen:

Een reactie posten