donderdag 13 augustus 2015

Lacquester - Bluetiful

Een hele tijd geleden alweer heb ik via een winactie van Lacquester op Instagram het prachtige handgemaakte lakje Bluetiful gewonnen. Ondertussen al een aantal keer gedragen, en hij is en blijft super mooi!

De lakken van Lacquester worden met de hand gemaakt en behoren tot het Indie Polish Brand. Dit maakt iedere kleur uniek omdat er maar een bepaald aantal per collectie van worden gemaakt.

Omdat ik het wat rustiger aan wil doen qua nagellak kopen ben ik er nog niet aan toe gekomen om eens een bestelling te plaatsen.. Maar oooh wat zitten er toch prachtige lakken tussen!
Bluetiful is een mooie lichtblauwe holografische lak met hele kleine holografische glitters maar ook grotere holografische glitters. Voordat ik dit lakje had gewonnen had ik deze combinatie nog niet gezien, maar ik vind de grotere holografische glitters een leuk effect geven in de zon, maar ook in de schaduw.
In twee dunne laagjes is Bluetiful precies gedekt en laat hij een mooie glans achter.
De kwast is smal en recht afgesneden, dit zijn normaal niet mijn favoriete kwast om mee te lakken, maar deze keer had ik er geen moeite mee.
Ik blijf echt de hele dag naar mijn nagels kijken, vooral als ik in de zon loop. Echt super mooi!

Bluetiful is helaas niet meer te koop, maar voor andere leuke lakjes kun je kijken op haar webshop.

~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten