vrijdag 7 augustus 2015

Essence - Miss Captain

De nieuwe producten van Essence zouden nu zo'n beetje overal in de schappen moeten liggen. En het is zeker de moeite waard om er even naar te gaan kijken!
Vooral de nieuwe nagelproducten spraken mij erg aan. Zo zijn er een aantal lakjes toegevoegd aan de lijn van 'The Pastels" en is er een nieuwe lijn genaamd "The Darks".

Vandaag laat ik een nieuw lakje zien uit de normale "The Gel" lijn, namelijk 51 - Miss Captain
Miss Captain is een lakje wat niet blauw, maar ook niet grijs is. Het zit er precies tussenin!

Het fijne van Essence vind ik dat de kwast lekker breed is en rond afgesneden zodat je er netjes mee kunt lakken. Ook vind ik de vorm van de flesjes erg leuk.
In twee dunne laagjes is Miss Captain mooi gedekt en laat hij een mooie glans achter!

Wat mij betreft is dit echt een perfect lakje voor het najaar!


 Essence is te koop bij Trekpleister en Kruidvat voor €1,69 per stuk!

~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten