dinsdag 16 september 2014

Catrice Limited Edition Check & Tweed


De eikels en kastanjes vallen ondertussen al weer van de bomen af, kortom de herfst komt eraan! Ik denk dat de herfst voor mij toch wel mijn favoriete seizoen is. De bladeren van de bomen veranderen van kleur en je ziet de eekhoorntjes opzoek naar voedsel. Ik kan er uren naar kijken!

 

In deze nieuwe Limited Edition zitten typische kleuren voor de herfst. Vrijwel allemaal donkere kleuren met 1 toch wel wat nude kleurtje ertussen. De doppen hebben zoals elke LE weer een leuk nieuw printje.
 
C01 - London Calling is een blauw / grijs lakje met daarin roze, groene en zilveren shimmers. Deze lak dekt precies in 2 laagjes en droogt ook nog eens super snel! Heel fijn dus!


 
C02 - Englands Rose is een nude lakje met weer roze, groene en zilveren shimmers er in. Deze viel mij helaas erg tegen. Over de kwasten nog niet te spreken, want die zijn tegenwoordig slecht bij iedere LE. Maar de structuur lakte gewoon niet fijn. Hierdoor heb ik mijn nagels dus ook 2 keer gelakt om het nog een beetje mooi te krijgen. Deze lak dekt net wel net niet in 2 laagjes dus ik zou 3 laagjes aanbrengen voor het mooiste resultaat.


 
C03 – Mind The Red! is een bruine lak met weer verschillende kleuren shimmers er in. Gelukkig was ik wel weer heel erg blij met deze lak! Hij dekt netjes in 2 laagjes.

 
 
C04 – Brit Chick is een donker bruine lak met ook weer dezelfde shimmers. Ook deze lak dekt netjes met 2 laagjes!
 
 
C05 – Hyde In The Park is een heel mooi donker groen lakje met verschillende shimmers er in. Dit was ook echt mijn favoriet! Hij dekt ook net als de rest netjes in 2 laagjes.


 
Zoals ik net al zei zijn de kwasten weer bagger! In plaats van dat ze rond afgesneden zijn, zijn ze nu driehoek vormig. Erg onhandig tijdens het lakken waardoor ik ook veel randjes met een kwastje heb moeten corrigeren. Ik hoop toch echt dat Catrice hier wat aan gaat doen.


Catrice Check & Tweed is nu tijdelijk te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2,99 per stuk!

*Bij Kruidvat is nu een 1 + 1 gratis actie op alle nagellak!*
 
~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten