zaterdag 20 september 2014

Catrice Luxury Laquers


Sinds de laaste assortimentswisseling heeft Catrice nu de Luxury Laquers vast in het assortiment zitten! Niet in de normale ronde flesjes zoals we gewend zijn, maar nu in vernieuwde vierkante flesjes!
 
 
Een tijdje geleden alweer ben ik naar Duitsland geweest en kocht ik hier dus 2 nieuwe LL van Catrice. Heel toevallig zijn dat ook nog eens 2 paarse lakjes namelijk 03 Let’s Get Lost In Vegas en 05 Plum Fiction uit de Million Brilliance lijn.
 
Let’s Get Lost In Vegas is een licht paarse glitterlak met heel veel verschillende soorten glitters en shimmers. Het eerste wat mij op viel toen ik het lakje zag waren de holografische glitters. Ik kan niet precies zeggen of de basis van de lak nou gewoon blank is of juist wat meer jelly. In ieder geval zitten er wel paarse shimmers in de basis samen met grote en kleine paarse hexagon glitters. Ik vind het zelf een mooie combinatie en dat was de reden dat ik het lakje mee naar huis nam.


De substantie van de lak vond ik weer wat minder. Ik vond het namelijk nogal dik waardoor het lakken toch wat moeilijker ging. Hierdoor had ik 3 laagjes nodig om de lak mooi te laten dekken. Ik denk dat wanneer de lak wat dunner zou zijn geweest je het al had gered met 2 dunne laagjes. Verder mag ik niet klagen! Ik vind dit lakje echt super mooi en ben ik dus ook erg blij dat ik deze mee heb genomen!
 
Plum Fiction is een donker paarse glitter lak weer bomvol met glitters! Ook deze combinatie met glitters vond ik super leuk. Verschillende paarse hexagon glitters in een wat paars achtige basislak. Wat mij juist opviel was dat er ook oranje glitters in de lak zitten waardoor het lijkt alsof de lak een duochrome effect heeft.
 
Ook de substantie van deze lak vond ik erg dik en daardoor was ik weer 3 laagjes nodig om het te laten dekken. De droogtijd van deze lakken is trouwens wel snel dus erg veel tijd gaat er niet in zitten!
 
De kwasten van deze lakken zijn wel anders dan wij gewend zijn. Namelijk gewoon dun en recht afgesneden. De kwasten lakken wel erg fijn.
Het leuke aan deze nieuwe flesjes is dat je de vierkante dop van de kwast af kunt halen zodat je een dunnere ronde dop overhoud. Super handig want vierkante doppen lakken nou eenmaal niet zo fijn.

 
De Luxury Laquers van Catrice zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor dacht ik €3,60

~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten