zondag 3 augustus 2014

Sand Style Ombre

Sand Style lakken zijn op dit moment nog steeds helemaal hot en ik vind deze textuur ook helemaal geweldig!
 
 
Ik wilde al een tijdje een keer een ombre proberen te maken met sand style lakken. Deze keer koos ik voor 3 verschillende kleuren, namelijk goud, zilver en zwart. Een ombre effect maak je heel makkelijk door de drie kleuren onder elkaar te lakken op een sponsje. Daarna dep je de natte nagellak met de spons op je nagels.
 
 
 
Mijn nagelriemen heb ik schoongemaakt met een kwastje van Essence. Deze zat in de Superheroes Trend Edition en is eigenlijk bedoeld voor het verwijderen van overtollige glitters van je nagels. Maar ik vind hem juist heel makkelijk om na het lakken van mijn nagels mijn nagelriemen er mee schoon te maken.
 
Voor mijn ombre gebruikte ik de lakken: P2 100 Precious, Rimmel (London Space Dust) 007 Shooting Star en Miss Sporty (Crush On You) 062.
 
 
Met een Sand Style lak is het eigenlijk niet de bedoeling dat je je manicure aflakt met een topcoat, wanneer je dit wel doet voel je het ruwe effect niet meer. Ik heb daarom mijn nagels niet afgelakt met een topcoat, maar dit mag natuurlijk wel! Het is maar net wat je zelf wilt. 
 
~ Lorena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten