zaterdag 9 augustus 2014

Sally Hansen Xtreme Wear

Sally Hansen is voor mij al jaren een bekend merk, met vele lakjes die ik graag uit wil proberen. Helaas vind ik de lakjes nogal prijzig dus had ik er tot kort nog maar weinig in mijn bezit.
 
Een tijdje geleden kwam Action al met verschillende Sally Hansen lakjes en nu hebben ze weer een tijdelijke actie! Namelijk €0,99 cent per flesje! Dat is geen geld voor nagellak waar je normaal zo'n €10,- voor betaald. Ook de Big Bazar heeft tegenwoordig Sally Hansen nagellak te koop, voor €2,- per stuk.
 
Bij de Action kocht ik afgelopen week het mint groene lakje 460 Perfect Pear-ing en het peachy/koraal lakje 480 Peach Beach. Een tijdje geleden kocht ik bij de Big Bazar het bekende blauwe lakje 420 Pacific Blue.
 
Perfect Pear-ing is een mint groen lakje zonder glitters of een shimmer in de lak. Perfect! Daar houd ik wel van. Dit wat trouwens ook het eerste lakje dat ik in mijn mandje deed.
 
Perfect Pear-ing dekt helaas pas in 4 dunne laagjes
 
Peach Beach is ook een creme lakje zonder shimmers en ik ben de laatste tijd echt helemaal weg van peachy en koraal kleurtjes! Het is echt iets voor de zomer, maar ik weet zeker dat ik ze in de winter ook zal dragen.
 
Ook Peach Beach heeft 4 dunne laagjes nodig om te dekken
 
Pacific Blue is een bekende blauwe lak van Sally Hansen en stond hoog op mijn wishlist. Een tijdje geleden zag ik op Instagram allerlei foto's voorbij komen van de nieuwe formule van Pacific Blue. De kleur zou nu iets zijn veranderd en er zitten nu shimmers in de lak. Erg jammer want zo is hij eigenlijk perfect!  
 
Pacific Blue dekte gelukkig al in 2 dunne laagjes!

 
Deze lakken van Sally Hansen vind ik echt super! De kwast is erg fijn om mee te werken en de lak droogt super snel! Ook is de glans echt geweldig! Op al mijn swatches draag ik namelijk geen topcoat.

~ Lorena
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten