zondag 17 mei 2015

OPI Nail Polish

Als je net zoals mij vele verschillende merken nagellak hebt, heb je vaak toch wel wat favorieten. Een merk waar je bijvoorbeeld alles van wilt hebben of omdat je ze gewoon erg fijn vind.

Mijn favoriete high-end merk is dan toch echt O.P.I. Ik vind de flesjes er heel erg leuk en uniek uit zien en de nagellak zelf droogt ook nog eens heel erg snel! Helaas kost één flesje O.P.I. nagellak tegenwoordig al weer €14,25 bij de Douglas of de DA.

Toen ik net begon met nagellak was ik natuurlijk op zoek naar een witte nagellak, maar die kon je toen echt nog nergens krijgen! Daarom heb ik uiteindelijk (toen nog) €14,- neergelegd voor O.P.I. Alpine Snow. En wat was ik daar blij mee! En nog altijd bleef ik kijken naar de mooie lakjes in de schappen, maar wilde ik er niet weer zo'n groot bedrag aan uitgeven.

Tot dat de Big Bazar vorig jaar ineens met O.P.I. nagellak kwam! Eerst kostte één flesje nog maar €3,99 (of 3 voor €10,-) wat nu alweer is veranderd naar €4,99 (of 3 voor €12,-). Maar nog steeds een koopje! Door deze acties bij de Big Bazar heb ik uiteindelijk al een hele collectie van 42 flesjes aan O.P.I. nagellakken in huis. Oeps?

Verschillende lakken komen uit bijvoorbeeld de Gwen Stefani, The Muppets, Mustang en Mariah Carey Limited Editions.

Hier onder laat ik ze allemaal zien:
Alpine Snow / Go Into The Light / Suzi Takes The Wheel / Uh-Oh Roll Down The Window / I Brake For Manicures / Baring It All! / Chillin' Like A Villain

Kiss Me On My Tulips / Dinner At Sunset / Over & Over A-Gwen / I Sing In Color / In My Santa Suit / Deutsch You Want Me Baby? / Cute Little Fixen

Frog In My Throat / Miss Piggy's Big Number / Kermit Me To Speak / Birthday Babe / Right Off The Bat / My Little Petunia / Golden Waves

Plant On Me / Did It On 'Em / Front Lawn / Fly / Here Today ... Aragon Tomorrow / Bouquet Of Violets

In True Stefani Fashion / You Glitter Be Good To Me / Better Be Blue / Muppets World Tour / Gaining Mole-Mentum / Let's Do Anything We Want! / I Don't Speak Meek / The Glittering Night

Warm Me Up / Get Your Number / The Sky's My Limit / 4 In The Morning / Stir-Fried Eggplant / My Favorite Ornament
 
Ook heb ik nog een aantal crackle lakjes van O.P.I. die een tijdje geleden te koop waren bij Action
Black Shatter / Shatter The Scales / Pink Shatter / Super Bass Shatter
 

Dit zijn al mijn O.P.I. lakjes waar ik stuk voor stuk overal heel erg blij mee ben! De meesten hier van heb ik al gedragen, maar mocht je toch nog een bepaald lakje terug willen zien laat dan gerust en comment achter!
 
~ Lorena

2 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je hier trots op bent! Mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Met deze acties van de Big Bazar kan ik ze ook gewoon niet laten liggen haha 😉

      Verwijderen